loading...
داستان عشق من
جواد بازدید : 1 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون بچه های کوه تاراک

کارتون بچه های کوه تاراک داستان دو بچه خرس به نام جکی و جیل که مادرشان را گم می کنند و توسط پسری سرخ پوست نگهداری و بزرگ می شوند .


 

کارتون بسیار محبوبی بوده و یادآور خاطرات زیبایی برای کسانی است که این کارتون را دیده اند. ارائه شده در ۱ دی وی دی با کیفیت مناسب قابل پخش در کامپیوتر و تمامی دستگاه های دی وی دی خانگی. این مجموعه در 1 قسمت بصورت سینمایی خلاصه شده از ابتد تا انتهای کارتون را شامل می شود.

 

قیمت: 4000 تومان

تعداد: 1DVD

جواد بازدید : 2 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون پسر کوهستان

کارتون قدیمی پسر کوهستان از سری کارتونهای قدیمی است که قدیمها از تلویزیون پخش میشد.این کارتون قدیمی کارتونی بسیار دوست داشتنی است که در زمان پخش علاقمندان خاصی داشت.


لاتینی شده: andes shonen pepero no boken
عنوان به انگلیسی:  Adventures of Pepero the Andes Boy
ترجمه به فارسی: ماجراهای پپرو، پسر کوه آند
عنوان در ایران: پسر کوهستان
کشور: ژاپن
تهیه کننده:  Wako
کارگردان:  Kazuhiko Udakowa
سال
1975 :

 

 

قیمت: 6500 تومان

  تعداد: 4DVD

جواد بازدید : 1 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

جا کلیدی هشدار دهنده

جا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی می باشد که به بازار ارائه شده است و با اینکه بسیار سبک می باشد کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر هیچگاه کلید های خود را گم نخواهید کرد. کارایی محصول بدین گونه است که زمانی که کلیدهای شما جا ماند و یا گم شد فقط کافیست سوتی آرام بزنید تا این جا کلیدی آژیر و چراغش روشن شود و شروع به کار کند و با استفاده از آن شما به راحتی کلید های گم شده خود را پیدا کنید.


 

این جا کلیدی توسط ۲ عدد باطری سکه ای (ساعتی) کار میکند و پس از اتمام شما می توانید به راحتی آن ها را تعویض نمایید و البته ۲ عدد باطری اضافی (یدک) در بسته ارسالی وجود دارد که پس از اتمام باطری های داخل دستگاه شما می توانید از آن ها هم استفاده کنید.


 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 7500 تومان

جواد بازدید : 1 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون لاکپشت های نینجا

این مجموعه شامل قسمتهای مختلف کارتون لاک پشتهای نینجا می باشد به قسمت جدید این کارتون که در سال ۲۰۰۷تولید و عرضه شده ( با دوبله فارسی)


مشخصات قسمت جدید کارتون لاک پشتهای نینجا به شرح زیر می باشد:
محصول سال: ۲۰۰۷
کارگردان : Kevin Munroe 
تهیه کننده : Tom Gray
نویسندگان : Kevin Munroe، Peter Laird
رده بندی ژانر : انیمیشن، اکشن ، ماجراجویی، کمدی و فانتزی .
شخصیت های کارتون : Mumble , Norma Jean, Gloria, Memphis, Ramon, Lovelace, Elephant Seal, Nestor, Squaw Bird, Miss Viola, Noah theElder/Narrator.
بازیگران ( صداگذاری ) :
Chris Evans،Sarah Michelle Gellar،Mako Iwamatsu،Kevin Smith،PatrickStewart،Zhang Ziyi،Mitchell Whitfield،James Arnold Taylor،Mikey Kelleyو Nolan Northو ..

درباره انیمیشن : کارتون بسیار زیبا و محبوب Teenage Mutant Ninja Turtlesیا همان لاک پشتهای نینجا محصول سال ۲۰۰۷کمپانی برادران وارنر امریکا که بار دیگر داستان چهار لاک پشت استثنایی با نام های Leonardo, Michelangelo, Donatello, و Raphaelرا زنده می کند! این نسخه پس از گذشت ۲۰سال از عرضه بسیار موفقیت آمیز کتاب های کامیک، کارتون های این شخصیت های بسیار محبوب در سال ۱۹۸۷، فیلم سینمایی بسیار پرفروش ان در سال ۱۹۹۳و بازی های رایانه ای بسیار پرطرفدار آنها در سال های بعد، در تاریخ ۲۳آپریل ۲۰۰۷بر روی پرده سینماهای امریکا اکران شد و تا به اکنون نیز بر روی بسیاری از سینماهای کشورهای مختلف دنیا در حال اکران است و سیر عظیمی از کودکان و نوجوانان علاقمند به این شخصیت های محبوب افسانه ای را مجذوب خود کرد .

فیلم TMNT 2007

در همان هفته اول اکران خود در سینماها ی امریکا ، کانادا و انگلستان با استقبال فوق العاده علاقمندان روبرو شد و توانست در صدر فیلم های پرفروش هفته در همان اوایل اکران خود جای گیرد.
بودجه ساخت این فیلم انیمیشن زیبا در حدود ۳۴میلیون دلار امریکا بوده است

 

 

قیمت: 5500تومان

تعداد: 3DVD

جواد بازدید : 2 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دلمه پیچ فانتزی

دستگاه دلمه پیچ فانتزی

دستگاه دلمه پیچ  برای پیچیدن فانتزی دلمه ، درست کردن

غذاهای فانتزی ، شیرینی ، لازانیا ، پیراشکی ، رولت و ....


با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینیهایی درست کنید

که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند.



این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است

که به زیبایی غذاها و شیرینیهایش اهمیت میدهد.

کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و

اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را

در آن بریزید.


با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید.

همه در یک سایز و اندازه و با سرعتی باور نکردنی

کافیست امتحان کنید...آنگاه آنرا به دوستان خود توصیه خواهید کرد

بی نیاز از برق و باطری و با امکان شستشوی آسان.

قیمت محصول:13900تومان

جواد بازدید : 0 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو چیست؟
تصور کنید که وب سایتی بسیار زیبا ، طراحی شده بر طبق اصول و استانداردها دارید. اما مخاطبان با چه روشهایی شما را می یابند؟ یکی از اصلی ترین و مهمترین روشهای دسترسی به شما موتورهای جستجو هستند.با توجه به اینکه موتورهای جستجو با استفاده از نرم افزارهای فوق پیشرفته و هوشمند و بر اساس فاکتورها و عوامل مختلف وب سایت ها را درجه بندی و رتبه بندی می کنند کسب رتبه و امتیاز بالاتر امکان قرار گرفتن بیشتر در دید مخاطبان را برای شما فراهم می کند.
این بدان معناست که در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی و مرتبط با نوع خدمات و فعالیت شما ، در صورت کسب امتیاز بالاتر ، در موقعیت بالاتری ار رقبای خود قرار خواهید گرفت و این یعنی کسب مخاطب بیشتر.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو
وب سایت هایی که در رتبه بندی موتورهای جستجو حضور ندارند یا به نوعی حضورشان ضعیف می باشد، اشباع نشده نامیده می شوند. استفاده از لغت اشباع به این معنا که نتوانسته اند به گونه ای در اینترنت اشباع و حل شوند که در جاهای مختلف حضور داشته باشند و در صفحات ابتدائی آمده یا در معرض دید عموم قرارگیرند. در حقیقت به علت بی توجهی این گونه وب سایت ها به فعالیتی که مخاطبان اینترنتی آنها بر روی اینترنت انجام می دهند، این سایتها در حال از دست دادن فعالیت تجاری و مخاطبان خود می باشند. در گذشته موتورهای جستجو ، جزء دومین و قویترین روش اطلاع رسانی برروی اینترنت بودند و E-mail ها جزو اولین وسیله اطلاع رسانی بر روی اینترنت محسوب می شدند البته E-mail های ارسالی به صورت هدفمند و نه اسپم ها و هرزنامه ها. آماری که از کشورهای دنیا، خصوصا آمریکا در سایتهای معتبر وجود دارد، به این ترتیب می باشد که 67 درصد مخاطبان اینترنتی و کاربرها، جستجوگر هستند و با جستجو، سایتهای خودشان را پیدا می کنند و 40 درصد کاربران اینترنتی خریدارند و خدمات و یا کالاهایی که مورد لزوم و نیازشان می باشد را از اینترنت تهیه می کنند. با این چنین مقبولیت و عمومیتی بین همه مصرف کننده ها متوجه می شویم که موتورهای جستجوگر نقش بسیار کلیدی در این زمینه دارند و حضور قدرتمند در این فضا در دنیای امروز تجارت امری لازم و ضروریست.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو در یک نگاه
 برای کسب رتبه بهتر و کسب مخاطبان بیشتر به صورت هدفمند ( کسب مخاطبانی که واقعا به دنبال خدمات ما هستند ) از موتورهای جستجو ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امری لازم و ضروریست ، به وسیله بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو ،راحتتر ، سریعتر و دقیقتر وب سایت ما را بررسی می کنند .برای بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو که امروزه شاخه ای از فعالیتهای تحت وب است و به صورت آکادمیک در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داده می شود روشهای متفاوتی وجود دارد.گاهی عدم آگاهی و یا استفاده نا مناسب از این تکنیکها باعث نتایج معکوس می شود.به این معنا که موتورهای جستجو وب سایت شما را تحریم می کنند. بنابراین انتخاب روش صحیح و استاندارد بسیار مهم است.
این نکته بسیار مهم است که بخش عمده ای از بازدید کنندگان شما به دلیل مطالب مفید ، طراحی مناسب ، و خدمات خوب شما ، به وب سایت شما می آیند و تمامی موارد در مورد یک وب سایت به صورت زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی از حلقه های این زنجیر باعث عدم بهره وری وب سایت شما باشد.
اینکه تکنیکهای بهینه سازی به چه روش و ترتیبی اعمال شود ، در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. پروسه منطقی و استاندارد زیر می تواند بسیار مفید باشد :
* استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در وب سایت شما
* ایجاد ساختار مناسب در وب سایت برای سهولت دسترسی موتورهای جستجو به وب سایت شما
* بررسی رقبای شما
* بررسی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت شما
* بهینه سازی متون وب سایت شما
* ایجاد لینکهای مناسب و مرتبط با وب سایت شما برای افزایش PageRank و رتبه در موتورهای جستجو
* تبلیغات هدفمند

پشتیبانی شرکت آرامهر

جواد بازدید : 1 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو چیست؟
تصور کنید که وب سایتی بسیار زیبا ، طراحی شده بر طبق اصول و استانداردها دارید. اما مخاطبان با چه روشهایی شما را می یابند؟ یکی از اصلی ترین و مهمترین روشهای دسترسی به شما موتورهای جستجو هستند.با توجه به اینکه موتورهای جستجو با استفاده از نرم افزارهای فوق پیشرفته و هوشمند و بر اساس فاکتورها و عوامل مختلف وب سایت ها را درجه بندی و رتبه بندی می کنند کسب رتبه و امتیاز بالاتر امکان قرار گرفتن بیشتر در دید مخاطبان را برای شما فراهم می کند.
این بدان معناست که در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی و مرتبط با نوع خدمات و فعالیت شما ، در صورت کسب امتیاز بالاتر ، در موقعیت بالاتری ار رقبای خود قرار خواهید گرفت و این یعنی کسب مخاطب بیشتر.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو
وب سایت هایی که در رتبه بندی موتورهای جستجو حضور ندارند یا به نوعی حضورشان ضعیف می باشد، اشباع نشده نامیده می شوند. استفاده از لغت اشباع به این معنا که نتوانسته اند به گونه ای در اینترنت اشباع و حل شوند که در جاهای مختلف حضور داشته باشند و در صفحات ابتدائی آمده یا در معرض دید عموم قرارگیرند. در حقیقت به علت بی توجهی این گونه وب سایت ها به فعالیتی که مخاطبان اینترنتی آنها بر روی اینترنت انجام می دهند، این سایتها در حال از دست دادن فعالیت تجاری و مخاطبان خود می باشند. در گذشته موتورهای جستجو ، جزء دومین و قویترین روش اطلاع رسانی برروی اینترنت بودند و E-mail ها جزو اولین وسیله اطلاع رسانی بر روی اینترنت محسوب می شدند البته E-mail های ارسالی به صورت هدفمند و نه اسپم ها و هرزنامه ها. آماری که از کشورهای دنیا، خصوصا آمریکا در سایتهای معتبر وجود دارد، به این ترتیب می باشد که 67 درصد مخاطبان اینترنتی و کاربرها، جستجوگر هستند و با جستجو، سایتهای خودشان را پیدا می کنند و 40 درصد کاربران اینترنتی خریدارند و خدمات و یا کالاهایی که مورد لزوم و نیازشان می باشد را از اینترنت تهیه می کنند. با این چنین مقبولیت و عمومیتی بین همه مصرف کننده ها متوجه می شویم که موتورهای جستجوگر نقش بسیار کلیدی در این زمینه دارند و حضور قدرتمند در این فضا در دنیای امروز تجارت امری لازم و ضروریست.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو در یک نگاه
 برای کسب رتبه بهتر و کسب مخاطبان بیشتر به صورت هدفمند ( کسب مخاطبانی که واقعا به دنبال خدمات ما هستند ) از موتورهای جستجو ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امری لازم و ضروریست ، به وسیله بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو ،راحتتر ، سریعتر و دقیقتر وب سایت ما را بررسی می کنند .برای بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو که امروزه شاخه ای از فعالیتهای تحت وب است و به صورت آکادمیک در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داده می شود روشهای متفاوتی وجود دارد.گاهی عدم آگاهی و یا استفاده نا مناسب از این تکنیکها باعث نتایج معکوس می شود.به این معنا که موتورهای جستجو وب سایت شما را تحریم می کنند. بنابراین انتخاب روش صحیح و استاندارد بسیار مهم است.
این نکته بسیار مهم است که بخش عمده ای از بازدید کنندگان شما به دلیل مطالب مفید ، طراحی مناسب ، و خدمات خوب شما ، به وب سایت شما می آیند و تمامی موارد در مورد یک وب سایت به صورت زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی از حلقه های این زنجیر باعث عدم بهره وری وب سایت شما باشد.
اینکه تکنیکهای بهینه سازی به چه روش و ترتیبی اعمال شود ، در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. پروسه منطقی و استاندارد زیر می تواند بسیار مفید باشد :
* استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در وب سایت شما
* ایجاد ساختار مناسب در وب سایت برای سهولت دسترسی موتورهای جستجو به وب سایت شما
* بررسی رقبای شما
* بررسی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت شما
* بهینه سازی متون وب سایت شما
* ایجاد لینکهای مناسب و مرتبط با وب سایت شما برای افزایش PageRank و رتبه در موتورهای جستجو
* تبلیغات هدفمند

پشتیبانی شرکت آرامهر

جواد بازدید : 2 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

این سیستم یک سیستم مدیریت وبلاگ دهی می باشد و شما توسط این سیستم می توانید به وبلاگ دهی به صورت سابدومین بپردازید این سیستم مانند سیستم های دیگر وبلاگ دهی چون بلاگفا و پرشین بلاگ می باشد و حتی خیلی امکانات بیشتری نسبت به آنها در اختیار کاربران قرار میدهد امکانات این سرویس منحصر به فرد می باشد

وبلاگ دهی، راه اندازی سیستم وبلاگدهی

بخشی از امکانات بخش کاربری سیستم عبارت است :

عضو گیری برای هر وبلاگ و امکان مدیریت کاربران
عضویت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
نظرات زیر پست ها
تالار گفتمان برای هر وبلاگ و مدیریت پیشرفته
تبادل لینک اتوماتیک
امکان ایجاد صفحات اضافه
ایجاد چندین وبلاگ با یک آکانت
امکان ایجاد وبلاگ گروهی و تعیین سطح دسترسی کاربران
آمارگیر حرفه ای به صورت گرافیکی
مسدود سازی و فعال سازی کاربران
تماس با ما
نمایش وبلاگهای بروز شده در صفحه اول سایت
نمایش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام کاربر
صفحه مخصوص تبلیغات و تعرفه های تبلیغات
صفحه مخصوص درباره ما
امکان انتقال مطالب از دیگر سیستم ها
بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ
امکان بازیابی مطالب حذف شده
امکان ایجاد و مدیریت نظرسنجی
آپلود سنتر اختصاصی برای هر کاربر
مترجم قالب بلاگفا به سیستم
ورود کاربر با تکنولوژی آجاکس
امکان نمایش خبرهای ایجاد شده در صفحه کاربری توسط مدیریت سایت
نمایش وبلاگهای بروز شده
ایجاد بی نهایت وبلاگ
ویرایش مشخصات کاربری و آپلود تصویر نمایه کاربر و نمایش آن در وبلاگ
مدیریت نظرات داده شده به مطالب
اضافه کردن نام وبلاگ به عنوان دوستان کاربر و حتی ارسال کردن پیغام خصوصی برای آنها
راهنمای کامل و جامع آموزشی درباره قالب ها & راهنمایی معتبر آموزش ویرایش قالب و طراحی
امکان ویرایش و توسعه آن توسط مدیریت سایت
جستجو در میان محتوای مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمایش پستهای وبلاگ کاربر
ارسال پست جدید با امکانات ادیتور پیشرفته و اپلود عکس فوری در هاست وبلاگ و نمایش آن در محیط ادیتور و
درج فایلهای فلاش صوتی و تصویری و مدیریت بر امکانات ادیتور پیشرفته
ایجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
امکان ویرایش کد های قالب انتخاب شده
امکان انتخاب قالب جدید
تنظیمات تخصصی وبلاگ
امکان لینکستان برای لینک سایتها و وبلاگهای دیگر در داخل وبلاگ
امکان پارک کردن دومین بر روی وبلاگ (ویژه) با هزینه جدا
تنظیمات تخصصی نظرات کاربران میهمان و عضو وبلاگ
تنظیمات تخصصی تراک بک
امکان خروجی آر آر اس
امکان ذخیره شدن مطالب در آرشیو وبلاگ به همراه لینک آرشیو ماهانه در وبلاگ
امکان مشاهده پروفایل کاربر در وبلاگ
و .....
امکاناتی که علاوه بر نرم افزار بصورت رایگان به شما تعلق میگیرد:
1. پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و برخط
2. 20 درصدد تخفیف به سفارشات بعدی در صورت نیاز به دیگر خدمات آرامهر
3. طراحی قالب اختصاصی رایگان به صورت حرفه ای

پشتیبانی شرکت آرامهر

جواد بازدید : 7 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

این سیستم یک سیستم مدیریت وبلاگ دهی می باشد و شما توسط این سیستم می توانید به وبلاگ دهی به صورت سابدومین بپردازید این سیستم مانند سیستم های دیگر وبلاگ دهی چون بلاگفا و پرشین بلاگ می باشد و حتی خیلی امکانات بیشتری نسبت به آنها در اختیار کاربران قرار میدهد امکانات این سرویس منحصر به فرد می باشد

وبلاگ دهی، راه اندازی سیستم وبلاگدهی

بخشی از امکانات بخش کاربری سیستم عبارت است :

عضو گیری برای هر وبلاگ و امکان مدیریت کاربران
عضویت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
نظرات زیر پست ها
تالار گفتمان برای هر وبلاگ و مدیریت پیشرفته
تبادل لینک اتوماتیک
امکان ایجاد صفحات اضافه
ایجاد چندین وبلاگ با یک آکانت
امکان ایجاد وبلاگ گروهی و تعیین سطح دسترسی کاربران
آمارگیر حرفه ای به صورت گرافیکی
مسدود سازی و فعال سازی کاربران
تماس با ما
نمایش وبلاگهای بروز شده در صفحه اول سایت
نمایش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام کاربر
صفحه مخصوص تبلیغات و تعرفه های تبلیغات
صفحه مخصوص درباره ما
امکان انتقال مطالب از دیگر سیستم ها
بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ
امکان بازیابی مطالب حذف شده
امکان ایجاد و مدیریت نظرسنجی
آپلود سنتر اختصاصی برای هر کاربر
مترجم قالب بلاگفا به سیستم
ورود کاربر با تکنولوژی آجاکس
امکان نمایش خبرهای ایجاد شده در صفحه کاربری توسط مدیریت سایت
نمایش وبلاگهای بروز شده
ایجاد بی نهایت وبلاگ
ویرایش مشخصات کاربری و آپلود تصویر نمایه کاربر و نمایش آن در وبلاگ
مدیریت نظرات داده شده به مطالب
اضافه کردن نام وبلاگ به عنوان دوستان کاربر و حتی ارسال کردن پیغام خصوصی برای آنها
راهنمای کامل و جامع آموزشی درباره قالب ها & راهنمایی معتبر آموزش ویرایش قالب و طراحی
امکان ویرایش و توسعه آن توسط مدیریت سایت
جستجو در میان محتوای مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمایش پستهای وبلاگ کاربر
ارسال پست جدید با امکانات ادیتور پیشرفته و اپلود عکس فوری در هاست وبلاگ و نمایش آن در محیط ادیتور و
درج فایلهای فلاش صوتی و تصویری و مدیریت بر امکانات ادیتور پیشرفته
ایجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
امکان ویرایش کد های قالب انتخاب شده
امکان انتخاب قالب جدید
تنظیمات تخصصی وبلاگ
امکان لینکستان برای لینک سایتها و وبلاگهای دیگر در داخل وبلاگ
امکان پارک کردن دومین بر روی وبلاگ (ویژه) با هزینه جدا
تنظیمات تخصصی نظرات کاربران میهمان و عضو وبلاگ
تنظیمات تخصصی تراک بک
امکان خروجی آر آر اس
امکان ذخیره شدن مطالب در آرشیو وبلاگ به همراه لینک آرشیو ماهانه در وبلاگ
امکان مشاهده پروفایل کاربر در وبلاگ
و .....
امکاناتی که علاوه بر نرم افزار بصورت رایگان به شما تعلق میگیرد:
1. پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و برخط
2. 20 درصدد تخفیف به سفارشات بعدی در صورت نیاز به دیگر خدمات آرامهر
3. طراحی قالب اختصاصی رایگان به صورت حرفه ای

پشتیبانی شرکت آرامهر

جواد بازدید : 1 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون مداد جادویی

مداد جادو (به لهستانی: Zaczarowany ołówek) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی کارتونی لهستانی است که استودیوی انیمیشن‌سازی سه-ما-فور تولید آن را از ۱۹۶۴تا ۱۹۷۶بر عهده داشته است. قهرمان این انیمیشن بدون دیالوگ پسری است که با استفاده از مدادی جادویی که یک کوتوله در مواقع نیاز به او می‌دهد، نقاشی‌ هایی را می‌کشد که به اشیای واقعی بدل می‌شوند و با استفاده از آنها به کمک دیگران می‌شتابد. یک سگ نیز این پسر را در کارهایش همراهی می‌کند. «مدادجادو» ازتلویزیون ایران نیز پخش شده است.

 

 

» نام کارتون : مداد جادو
» تعداد دی وی دی : ۱ عدد
» نوع مدیا : کارتون ( انیمیشن )
» کیفیت صدا و تصویر : خوب
» فرمت :DVD 

 

قیمت: 4000 تومان

تعداد: 1DVD

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 129